پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خطاب به فرماندهان نواحی مقاومت بسیج آبادان و خرمشهر

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پیامی مشترک، خطاب به فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های آبادان و خرمشهر فرا رسیدن روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، محمدرضا اسکندری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این سازمان به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار در پیامی مشترک این روز را به فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و پرسنل پاسدار این دو شهرستان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان، برادر ارجمند سرهنگ پاسدار «شاپور احمدی» فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر، «برادر ارجمند سرهنگ‌ پاسدار محمد لویمی»با سلام و تهیت؛ میلاد حضرت امام حسین(ع) از آن جهت روز پاسدار نامگذاری شده است که آن خورشید مشعشع گیتی‌گستر، به معنای تمام و کامل مظهر پاسداری از نور مطلق الهی بود.

امام حسین(ع) به عنوان یک انسان کامل و اسوه جاوید، الگوی پاسداری صدیق در صیانت از کرامت انسانی است، پاسدارانی که بنا به وعده الهی در زمره مجاهدین فی سبیل الله هستند، مجاهدین راست قامتی که کربلا را اعتلایی در تاریخ و عاشورا را تقربی در ایام بخشیدند.

اینجانب، به نمایندگی از مردمان ولایت‌مدار، قدرشناس و باصفای خطه اروند، میلاد حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و هنگامه یادآوری حقیقت حراست از مقام انسانیت و جلوه زیبای پاسداری از صراط مستقیم الهی را به‌حضور شما فرماندهان متعهد و متدین نواحی بسیج شهرهای آبادان و خرمشهر تبریک عرض نموده و توفیقات پاسداران خدوم منطقه که در حقیقت حارسان حریم بی‌همتای انسانیت هستند را در پیشگاه حضرت ولیعصر(ع) و در ذیل منویات فرمانده معظم و معزز کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای(حفظه الله تعالی) آرزومندم.

محمدرضا اسکندری
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا