دومین جشنواره قرآنی مهاجر برگزار می‌شود

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سلزمان منطقه آزاد اروند از برگزاری دومین جشنواره قرآنی مهاجر، یادبود شهدای منا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین قانعیان پور مدیر فرهنگی و هنری این سازمان بیان کرد: روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه جاری دومین جشنواره قرآنی مهاجر گرامیداشت شهدای قرآنی منا در منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه این جشنواره برای شرکت کنندگان زیر ۱۷ سال و بالای ۱۷ سال برگزار خواهد شد، عنوان کرد: شرکت کنندگان زیر ۱۷ سال در رشته های اذان و حفظ ۱ جزء و ۳ جزء در این جشنواره حضور خواهند داشت و بالای ۱۷ سال نیز در رشته‌های حفظ ۵،۱۰،۲۰، جزء و حفظ کل قرآن و قرائت، تحقیق و ترتیل به ارائه توانایی خود خواهند پرداخت.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: همچنین سوره‌های لقمان و مریم به‌ عنوان مسابقه بخش کتبی در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

قانعیان پورخاطرنشان کرد: این جشنواره برای خواهران در مجموعه باشگاه گلستان  محله بریم و در حیطه برادران، در محل سازمان منطقه آزاد اروند، طی روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است این جشنواره با همکاری و مشارکت ستاد اقامه ی نماز پالایش نفت آبادان برگزار خواهد گردید. متقاضیان شرکت در این جشنواره به اطلاعات مندرج در پوستر این جشنواره مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا