نمایشگاه دائمی نفت در منطقه آزاد اروند فرصتی برای سازندگان و پیمانکاران داخلی

نماينده شرکت ملی نفت ایران طی بازدید از منطقه آزاد اروند، گفت: با ایجاد یک نمایشگاه دائمی نفت می توانیم فرصت بسیار بزرگی را برای سازندگان، پیمانکاران و مشاوران داخلی ایجاد کنیم.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید محمد موسوی ضمن اشاره به اینکه امروز توفیقی حاصل شد به اتفاق همراهان بازدیدی از منطقه آزاد اروند داشته باشیم و از نزدیک امکانات و ظرفیت های موجود را مورد بررسی قرار دهیم، خاطر نشان کرد: آنچه که در این بازدید مشخص شد؛ توانمندی های گسترده ای در حوزه های مختلف در این منطقه وجود دارد.

وی تصمیم مدیریتی سازمان منطقه آزاد اروند جهت ایجاد هاب انرژی در منطقه و تشکیل کمیته نفت، گاز و پتروشیمی را یک تصمیم استراتژیک و مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه اروند، منطقه ای نفت خیز است و همجوار با کشور عراق که آن هم دارای سرمایه عظیم نفتی؛ مزیت بسیار خوبی خواهد بود که بتوانیم از ظرفیت های موجود استفاد ه کنیم.

نماینده شرکت ملی نفت ایران، اذعان داشت: می بایست تلاش کنیم با همکاری تمام شرکت های دانش بنیان و شرکت هایی که تجهیزات مرتبط با صنعت نفت تولید می کنند یک نمایشگاه دائم ایجاد کرده و بتوانیم فرصت بسیار بزرگی را برای سازندگان، پیمانکاران و مشاوران داخلی ایجاد کنیم؛ که با مدیریت بسیار خوبی که در منطقه آزاد اروند وجود دارد امیدوارم این اهداف به زودی محقق شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا