پایان کار رویداد آموزشی از ایده تا کارآفرینی و نمایشگاه صنایع خلاق در منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، از پایان کار اولین رویداد آموزشی و کارآفرینی و نمایشگاه صنایع خلاق در منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت‌الاسلام والمسلمین عادل فریحی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جاری با عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال و مؤکدات حضرت آقا(حفظه الله تعالی) مبنی بر توسعه صنایع خلاق و فرهنگی، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند یک دوره رویداد آموزشی از ایده تا کارآفرینی و نمایشگاه برای ارائه و عرضه صنایع خلاق در این منطقه را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: بر همین اساس و با همکاری شتاب‌دهنده رشد و مهارت افزایی مناطق آزاد کشور با برند روماک و شرکت دانش بنیان توسعه مهارت نرم و دیجیتال عاج نو، رویداد آموزشی از ایده تا کارآفرینی و نیز اولین نمایشگاه تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی را به مدت ۵ روز از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ دی ماه با حضور مدیران و اساتید شتاب‌دهنده در محل نمایشگاه بین‌الملل منطقه آزاد اروند برگزار نمودیم.

 

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: بازدید از کارگاه های متعدد صنایع دستی و تولیدی جهت بررسی و عارضه یابی محصولات در منطقه طی روزهای حضور اساتید انجام پذیرفت و کسب و کارها آموزش و مشاوره تخصصی دریافت نمودند.

فریحی در پایان از حضور شخصیت‌های ملی و بین‎‌المللی حوزه‌های علوم، سیاست، فرهنگ، اقتصاد که در این نمایشگاه حضور یافتند، قدردانی به‌عمل آورد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا