اولین یادواره شهدای اروند برگزار می شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری اولین یادواره شهدای اروند با حضور مقامات کشوری و لشکری، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الاسلام والمسلمین عادل فریحی ضمن اشاره به اینکه این رویداد فرهنگی به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این یادواره دوشنبه دوازدهم دی ماه در سالن همایش های سازمان منطقه آزاد اروند و با حضور جمعی از مقامات ملی و منطقه ای برگزار می گردد.

فریحی افزود: ایجاد فضاهای نمایشگاهی نظیر نمایشگاه عکس و ۳۰۰ عکس نقاشی شده توسط هنرمندان سراسر کشور، اجرای تئاتر پرفورمنس، ایجاد غرفه های تبیین و… از جمله برنامه های در دستور کار این رویداد فرهنگی است.

وی در ادامه، خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و در راستای اولین یادواره شهدای اروند از یکشنبه ۱۱ الی پنجشنبه ۱۵ دی ماه، مجموعه برنامه های متنوعی در منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: حضور هنرمندان تجسمی و برگزاری نمایشگاه نقاشی شهدا، مراسم یادواره شهدای منطقه آزاد اروند، مراسم شب شعر بین المللی مقاومت به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز از ایران و عراق به ترتیب رویدادهای در نظر گرفته شده در این ایام است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا