تخریب ساختمان «متروپل» آبادان طبق وعده اعلام شده

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از تخریب ضلع غربی ساختمان متروپل؛ طبق وعده اعلام شده در نوبت دوم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پژمان فرجی ضمن ابراز خرسندی از وعده محقق شده، گفت: با تلاش متولیان امر، هیچگونه خسارتی به ساختمان های جانبی سازه متروپل؛ بویژه سینما آزادی وارد نشد.

فرجی با اشاره به موفقیت آمیز بودن عملیات تخریب، اظهار داشت: عصر امروز، حساس ترین بخش باقی مانده ساختمان متروپل تخریب و ۳ طبقه باقی مانده نیز با دستگاه منهدم خواهد شد و هیچگونه خطری در پی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: پس از عملیات تخریب، درنشستی با دستگاه‌های اجرایی قرار بر این شد تا هرچه سریع تر مسیرخیابان امیرکبیر بازگشایی شود.

پژمان فرجی ادامه داد: در جلسه مذکور مقرر گشت تا هر یک از دستگاه های اجرایی مرتبط تا فردا میزان خسارت وارد شده به زیرساخت های خیابان امیری را برآورد کرده و زمانبندی نهایی جهت بازسازی را، ارائه دهند.

فرجی ضمن تأکید به این نکته که احیاء زیرساخت ها با نظارت سازمان منطقه آزاد اروند خواهد بود، خاطرنشان کرد:همه تلاش ما بر این است تا هر چه سریع تر خیابان امیرکبیر بازگشایی شود و کسبه و بازاریان پس از یک دوره طولانی سختی و بردباری، فعالیت های خود را از سر بگیرند.

معاون فنی و امور زیربنایی  سازمان منطقه آزاد اروند در پایان، متذکر شد: عملیات آواربرداری نیز مرحله بعد خواهد بود که در کم ترین فرصت و بهترین حالت ممکن نزدیک به دو ماه، زمان خواهد برد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا