برپایی نخستین نمایشگاه صنایع خلاق و فرهنگی در منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، از برپایی نخستین دوره آموزشی و نمایشگاه صنایع خلاق و فرهنگی در این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت‌الاسلام والمسلیمن عادل فریحی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان، بیان کرد: یک رویداد آموزشی با مضمون «از ایده تا کارآفرینی» در قالب دوره آموزشی و نمایشگاه صنایع خلاق و فرهنگی در محل ساختمان سازمان منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

وی از ۱۱ لغایت ۱۵ دی‌ماه به عنوان فرآیند زمانی برگزاری این نمایشگاه یاد کرد و گفت: نخستین نمایشگاه صنایع خلاق و فرهنگی، «تولیدکنندگان»، «صاحبان مشاغل و کسب و کارهای خرد خانگی»، «ایده‌پردازان و افراد جویای کار»، همچنین «فعالان حوزه فرهنگی، هنری و گردشگری» را مخاطب قرار خواهد داد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه حضور و ثبت نام در ادوار آموزشی این نمایشگاه، برای عموم رایگان خواهد بود، تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های آموزشی این رویداد فرهنگی، می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۵۷۶۰۵۴ تماس حاصل نمایند.

بر اساس این گزارش، سازمان منطقه آزاد اروند، با همکاری شرکت‌های «کارآفرینی شتاب‌دهی، نوآوری و توسعه دهنده روماک» و «دانش‌بنیان عاج نو» عهده‌دار برپایی این نمایشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا