تخریب باقی مانده ساختمان « متروپل» طی ۲ روز آینده

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در برنامه شبکه خبر سیمای مرکز آبادان، گفت: باقی مانده ساختمان « متروپل» طی 2 روز آینده به طور کامل تخریب می شود.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پژمان فرجی ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: پیش از این و در تاریخی که اعلام شد( ۱۷ آذر ماه)، بنا به دلایل فنی تخریب به صورت کامل انجام نگردید و بعد از آن تلاش نمودیم در دو مرحله دیگر که به املاک مجاور این سازه آسیب وارد نشود، عملیات از سر گرفته شود.

فرجی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست و در روز سه شنبه ( ۲۹ آذر ماه) بخشی از تخریب با موفقیت انجام شد و ضلع شرقی سازه که از استحکام بالایی برخوردار بود تخریب گردید که متأسفانه طی این عملیات به بخشی از تجهیزات قرارگاه آسیب وارد شد.

وی ادامه داد: در این حادثه کابل های فولادی کششی دچار مشکل شدند که در این چند روز متولیان امر در حال رفع مشکل بودند و قرار است دو قطعه اصلی نیز از مجموعه دریایی سپاه به دست تیم عملیاتی برسد که در این صورت و طی برنامه ریزی انجام شده، امروز و فردا( جمعه و شنبه) قسمت پایانی تخریب سازه را شروع می کنیم.

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند باقیمانده سازه را متصل به سینما آزادی و یک ساختمان ۸ واحدی عنوان کرد و افزود: سعی داریم این دو مجموعه کم ترین خسارت را در مرحله آخر، متحمل شوند.

پژمان فرجی با تأکید بر این مهم که تلاش داریم کم ترین خسارت به املاک مجاور وارد شود، تصریح کرد: اولین مرحله تخریب موفقیت آمیز بود و ضلع شرقی به صورت کامل پایین کشیده شد؛ قطعا مرحله آخر این عملیات نیز با موفقیت انجام خواهد شد.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا