آغاز به‌کار نمایشگاه «دستاوردهای پژوهش و فناوری» در منطقه آزاد اروند

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار با شعار «پژوهش، فناوری، پیش‌ران و تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» در ساختمان سازمان منطقه آزاد اروند، از امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند،. حجت الاسلام والمسلمین عادل فریحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تبریک این ایام به جامعه دانشگاهی، علمی و خادمان عرصه پژوهش، در آئین گشایش این نمایشگاه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله و تعالی) مبنی بر دستاوردهای چشمگیر کشور در سال‌های پس از انقلاب در عرصه‌های علمی، اظهار کرد: در این رویداد علاوه بر برپایی نمایشگاه «دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار» از  ۴۰پژوهشگر برتر کشوری منطقه آزاد اروند که شامل پژوهشگران دانشگاهی، حوزوی، دانش آموزی و ادارات و ارگان ها می شود؛ تجلیل گردید.

وی ترویج و گسترش فرهنگ پژوهش در میان جامعه؛ بویژه دانش آموزان را از اهداف این هفته برشمرد و یادآور، شد: تلاش داریم تا با برگزاری این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و ظرفیت های علمی منطقه را معرفی و در میان پژوهشگران و فناوران انگیزه بیشتری را فراهم سازی کنیم.

بالغ بر ۲۲ غرفه آموزشی، فن‌آوری و پژوهشی در این نمایشگاه، به ارائه و عرضه دستاوردهای علمی خود اهتمام ورزیده‌اند.

 گفتنی است این نمایشگاه از امروز ۲۷ آذر ماه تا پایان هفته جاری از ساعت ۹ لغایت ۱۶ برای بازدید دانش آموزان، دانشجویان، فرهیختگان و عموم در محل ساختمان سازمان منطقه آزاد اروند، دایر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا