عملیات احداث پل ۶ بانده شهدای اروند و بزرگراه خلیج فارس بزودی در منطقه آزاد اروند آغاز می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بزودی دو پروژه مهم احداث بزرگراه خلیج فارس و پل ۶ بانده شهدای اروند در این منطقه آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ محمد رضا اسکندری بعدازظهر امروز در گفت و گو با صداو سیمای مرکز آبادان، افزود: بزرگراه خلیج فارس یک جاده دسترسی بین دو شهرستان آبادان و خرمشهر خواهد بود که به پل ۶ بانده شهدای اروند در شهرستان خرمشهر ختم می شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: پروژه پل جدید خرمشهر تامین اعتبار، جانمایی و انتخاب پیمانکار آن نیز انجام شده است و پل قدیم خرمشهر بعد از راه اندازی این پل ۶ بانده به پل پیاده روی به عنوان جاذبه گردشگری تبدیل می شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد :ابتدا عملیات احداث پل مذکور آغاز و سپس ۱۵ کلیومتربزرگراه ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده در طراحی پل ۶ بانده خرمشهر از نمادهای مقاومت و ایثار خاص این شهرستان استفاده شود؛ خاطر نشان کرد: . پیش بینی اولیه برای احداث این پل ۷ هزار میلیارد ریال اعتبار و مدت زمان اجرای این پروژه ۳۰ ماه خواهد بود.

محمد رضا اسکندری ادامه داد: دو پروژه ساماندهی فاضلاب و آسفالت معابر مینوشهر نیز در دست اجرا است که بزودی در این شهر، انجام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا