برگزاری دوره مدیریت فروش و بازاریابی در هتل

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری دوره «مدیریت فروش و بازاریابی» در راستای چهارشنبه های آموزشی گردشگری در منطقه آزاد اروند، خبرداد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ سید محمد سیدی ضمن اعلام این خبر، افزود: این دوره در راستای توسعه گردشگری و رونق کسب و کار فعالین این حوزه برگزار گردید.

سیدی خاطرنشان کرد: در این دوره که طی دو روز و مجموعا در ۱۶ ساعت توسط سرکار خانم « یلدا شهابی» از اساتید مجرب کشوری برگزار گردید، به سرفصل های مهمی نظیر اصول، تاریخچه، برنامه ها و… در حوزه بازاریابی پرداخته شد.

وی مباحث مدیریت عملیاتی فروش و بازاریابی حرفه‌ای در هتل ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: انتخاب کانال های جذب و حفظ صحیح مشتری، نحوه برقراری تماس اثربخش، چگونگی کشف نیازهای مشتری، روش معرفی جذاب و… از موضوعات بسیار مهمی است که جامعه هتلداران منطقه برای رشد اقتصادی، می بایست به  آن اهمیت دهند.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند هدف از برپایی چهارشنبه های گردشگری را بالا بردن ظرفیت های این حوزه در منطقه عنوان کرد که جامعه هدف در گام نخست فعالین گردشگری و در ادامه برای علاقه مندان به این حوزه است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا