افتتاح نخستین خانه مسافر در منطقه آزاد اروند

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از افتتاح نخستین خانه مسافر با نام « خلیج فارس» در شهرستان آبادان، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید محمد سیدی هدف از ایجاد اقامتگاه های مسافری را جذب و اقامت گردشگران با کم ترین هزینه عنوان کرد و اظهار داشت: ساماندهی مسافران و گردشگران یکی از مهم ترین دغدغه های مدیریت گردشگری است که تلاش داریم با نظارت بر امکان اقامتی شرایط مطلوبی را برای مهمان هایی که به منطقه آزاد اروند سفر می کنند، ایجاد کنیم.

ساماندهی مسافران و گردشگران در محیط های امن از دیگر موضوعاتی بود که سیدی بر آن تأکید کرد و افزود: توسعه و بهبود فضاهای گردشگری کمک بسیار زیادی به اقتصاد این بخش کرده و کمبود هتل ها را نیز جبران می کند.

وی ادامه داد: خانه مسافر خلیج فارس با موقعیت مکانی ۴ سوئیت ۷۰ متری و به همراه تجهیزات کامل آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران است.

گفتنی است «خانه مسافر» واحدهای اقامتی با مالکیت خصوصی هستند که مالکان آن ها مجوزهای لازم را از مدیریت توسعه گردشگی و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند اخذ می نمایند تا بتوانند واحد مسکونی خود را در اختیار مهمانان و مسافران شهر خود قرار بدهند. این واحد های اقامتی شامل ویلا، آپارتمان، خانه و سوئیت هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا