پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، به مناسبت روز دانشجو، پیامی صادر نمود.

متن پیام محمدرضا اسکندری، به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

کشف ناشناخته‌های فراوان موجود از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مد ظله العالی) یکی از وظایف دانشگاه‌ها قلمداد شده و لازمه این امر اهمیت دادن به علم است. مقدمات، برنامه‌ریزی و اهتمام شدید به بهره‌گیری از وقت و امکانات دانشگاه موجب می‌شود تولید علم از شعار و آرمان گذشته و وجهه عمل به خود گیرد.

بی شک حماسه ضد استبدادی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خودگذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است تا سندی دیگر از روح عشق به ملت و کشور، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این بوم را برای همیشه در تاریخ ثبت و فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.

روز دانشجو فرصتی‌ست برای تکریم مقام و منزلت دانشجویانی که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند و در شرایط حساس کنونی که کشور عزیزمان نیازمند وحدت و همدلی است، از ایشان انتظار می‌رود که اشاعه جهاد تبیین را به صورت میدانی سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار داده و عزم خویش را جزم نمایند که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری  (حفظه الله تعالی) و با توجه به تأکید معظم له مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری، برای فردای ایران با پدیدآوردن الگوی ایرانی-اسلامی، پیشرفت کشور را به نحوی ملموس به نمایش بگذارند.

ضمن احترام و پاسداشت شهدای سنگر علوم عالی، با آرزوی توفیق و طی درجات عالیه علم از سوی دانشجویان منطقه آزاد اروند همگام با سایر دانشجویان کشور، امید که گام‌های مهم واستواری را در راه توسعه وپیشرفت علمی ایران اسلامی برداشته‌ و شاهد حضور پر رنگ ایشان در آوردگاه‌های مختلف باشیم.

اینجانب ۱۶ آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان ایرانی گرامی داشته و توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه‌های مختلف از جمله علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

محمدرضا اسکندری

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا