آغاز برگزاری نخستین دوره های «طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی»

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نخستین دوره آموزشی«طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی» با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت‌الاسلام والمسلمین عادل فریحی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان، بیان کرد: در راستای توانمندسازی و برقراری عدالت آموزشی در منطقه، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اورند با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر اقدام به برگزاری یک سری ادوار آموزشی در قالب «طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی» کرده است.

وی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی در خلال برگزاری سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به مدت ۴۰ ساعت در ۱۱ جلسه برگزار شد، یادآور شد: دوره‌های آموزشی یاد شده از تاریخ هفتم مهرماه لغایت پایان آبان‌ماه سال جاری برای معلمان طرح امین، (ماده ۲۸)، دانشگاه فرهنگیان سال های ۸۸-۸۹، و جدیدالاستخدامی‌های نهضت و ایثارگری برگزار شد.

فریحی خاطرنشان کرد: در هر یک از این دوره‌های آموزشی، حدودا تعداد ۱۱۰ متقاضی شرکت داشتند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح محورهای طرح مذکور، گفت: محورهای در نظر گرفته شده برای این دوره های آموزشی عبارتند از؛ارتقاء صلاحیت علمی و مهارتی نیروی انسانی (مدیران و مربیان)،. ایجاد انگیزه در معلمان، مدیران و دانش آموزان، توسعه و کیفیت بخشی به انجمن اولیاء و مربیان، توسعه کارگروه‌های انجمن، فعال سازی ارکان مدرسه، ارتقاء نقش گروه های آموزشی، ارتقاء سطح علمی دانش آموزان در دروس هدف، اجرای دقیق فرآیند ارزشیابی کیفی-توصیفی و رصد بازخورد آن در ارتقای کیفیت آموزش بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا