کاربری زمین های آموزشی در منطقه آزاد اروند تخصصی است

در نشست شاپور محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش با محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، مطرح شد: در مدت زمان مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد اروند؛ هیچ زمین آموزشی تغییر کاربری پیدا نکرده است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پیش از ظهر امروز و در سفر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تأکید بر راه اندازی هنرستان های مهارت محور به اولویت آموزش در مناطق آزاد؛ واگذاری زمین به مراکز آموزشی غیر دولتی از جمله مواردی بود که محمودزاده از منطقه آزاد اروند خواست که بدان توجه ویژه شود.
محمدرضا اسکندری نیز در پاسخ به این درخواست خاطرنشان کرد که؛ در قانون این موارد دیده شده و در مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد اروند؛ هیچ زمین آموزشی تغییر کاربری پیدا نکرده است.

راه اندازی شورای آموزش و پرورش از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست بود که باتوجه به اشکالاتی که در چارت کنونی این شورا  وجود دارد و با بوم منطقه سازگاری ندارد؛ قرار بر این شد که محمودزاده طی گفتگو با وزیر آموزش و پرورش، چارت مذکور را بومی سازی کنند.

در بخش دیگری از این نشست روسای آموزش و پرورش شهرستان های آبادان و خرمشهر گزارشی از فعالیت هایی که در راستای توسعه آموزش انجام داده اند عرضه نمودند؛ معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند نیز گزارشی مبنی بر اینکه کارگروه های تخصصی در باب توسعه آموزش و کیفی سازی مقاطع مختلف آموزشی انجام شده است؛ ارائه کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا