بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد از سایت صنعتی آبادان

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی کشوراز شهرک صنعتی آبادان و برخی واحدهای تولیدی این سایت، بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در ادامه سفر یکروزه مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی کشور به منطقه آزاد اروند، بعدازظهر امروز، شهرک صنعتی آبادان مورد بررسی و ارزیابی حجت‌الله عبدالملکی و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد، در بازدید از سایت صنعتی آبادان، از شرکت میراب لوله تولید کننده انواع لوله پلی اتیلن بازدید کرد و روند تولید این کارخانه را مورد ارزیابی قرار داد.

دهکده در حال ساخت فناوری نکو اروند، یکی دیگر از پروژه‌های اقتصادی با سرمایه‌گذاری خصوصی این شهرک صنعتی بود که در خلال این بازدید، مشمول بررسی دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی کشور شد.

این کارخانه تولید محصولات مختلف بویژه محصولات شیمیایی و پتروشیمیایی فعالیت خواهد داشت و در حال حاضر، بالغ بر ۸۰% عملیات احداث این کارخانه به پایان رسیده است.

عبدالملکی در گفت‌وگو با متولیان این واحد صنعتی، مشکلات موجود بر سر راه اندازی و موانع تولید را دریافت و در راستای راه‌اندازی و ورود به مدار تولید این واحد تولیدی صنعتی، قول مساعدت از سوی این شورا را داد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا