پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در ثنای هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مطقه آزاد اروند، هم‌زمان با آغاز هفته بسیج، پیامی در ثنا و تکریم از مقام این نیروی مردمی، صادر کرد.

متن پیام محمدرضا اسکندری، به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَهً طَیبَهً کَشَجَرَهٍ
طَیبَهٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَ فَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ»

نیرویی که همواره محبّت خدا و قرآن، تکیه بر شریعت، فروتنی و سرافرازی، جهاد در راه خدا و مقاومت در برابر تهاجم تبلیغاتى و تسلیحاتى دشمن را سرلوحه کار خود قرار دهد، هیچگاه شکست نخواهد خورد.

هفته بسیج، فرآیندی‌ست مبارک در راستای تکریم و تجلیل از یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی آن را بنا نهاد و دوراندیشی و نگاه راهبردی آن پیر فرزانه تا به امروز، ایران اسلامی و انقلاب شکوهمند ملت ایران را از گزند دشمنان مصون و در تقابل با تهدیدها، استوار نگاه داشته است.

توانمندی‌های تحسین برانگیز و شگرف بسیج از بدو تأسیس تاکنون، به اذعان دوست و اعتراف دشمن؛ مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور شده است، شواهد بیانگر توانمندی‌های ناشناخته‌ این نیروی مردمی است که اگر شناخته شده و مورد تکریم، حمایت، هدایت و مدیریت قرار گیرد، می‌تواند از قدرت و توان عظیم و خودجوش بسیج برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره‌مند گشته و از این توانمندی‌ها در عرصه‌های سازندگی، اقتصاد، فرهنگ، دفاع و سایر زمینه‌ها بهره‌ جست.

اینجانب برخود واجب می‌دانم، هفته مبارک بسیج را به این لشگر زبده، ایثارگر، هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی، همچنین فرماندهان خدوم این نیروی مردمی و نیروهای مخلص بسیجی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را از خداوند متعال، در پرتو توجهات حضرت ولیعصر (عج) و فرماندهی رهبر عظیم‌الشان انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را برای ایشان مسئلت دارم.

محمدرضا اسکندری
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا