مشارکت ۲۵۰ مربی خوزستانی در دوره تربیت مربی قرآن کریم در منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با حضور ۲۵۰ نفر به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند و مشارکت سازمان تبلیغات استان خوزستان، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الاسلام والمسلمین عادل فریحی، گفت: دوره تربیت معلم قرآن کریم توسط استاد حسینعلی شریف، مؤلف کتاب نسیم انس با حضور بیش از ۲۵۰ مربی قرآن کریم از شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، مینوشهر، اروندکنار، رامشیر، اهواز و … به میزبانی معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و مشارکت سازمان تبلیغات استان خوزستان و دیگر مؤسسات منطقه برگزار گردید.

وی با اشاره به اینکه فراگیران این دوره پس از طی مراحل مشخص مدرک معتبر نیز دریافت خواهند کرد، اظهار داشت: مربیان و فراگیران شرکت کننده پس از فراگیری مهارت‌ها و روشهای تدریس، آشنایی با فنون معلمی و ارزیابی قرآن آموزان همچنین شرکت در آزمون های کتبی و شفاهی به عنوان مربیان دوره انتخاب و پس از قبولی در آزمون‌های کتبی و همچنین آزمون پایانی قرائت و شیوه تدریس، مدرک معتبر این دوره را از سازمان دارالقرآن الکریم کشور دریافت می‌کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن ابراز خرسندی جهت استقبال شکل گرفته از دوره تربیت مربی قرآن کریم، خاطرنشان کرد: با استقبال خوبی که از سوی مخاطبین ایجاد شد؛ در ماه های پیش رو دوره‌های تربیت معلم کودک، تربیت معلم حفظ و ارتقای حافظان، تربیت معلم قرائت و ارتقای قاریان، دوره آموزشی تفکر، مهارت و سبک زندگی نیز در دستور کار خواهیم داشت.

گفتنی است؛ دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۱۸ تا ۲۰ آبان برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا