برگزاری رزمایش امداد و نجات در سایت صنعتی خرمشهر

سرپرست مدیریت توسعه و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری رزمایش امداد و نجات، همزمان با هفته پدافند غیرعامل در سایت صنعتی خرمشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «محمد ناظمی» سرپرست مدیریت توسعه و تسهیل تولید این سازمان، بیان کرد: همزمان با هفته پدافند غیرعامل، رزمایش امداد و نجات و اطفاء حریق نوع A و Bدر سایت صنعتی خرمشهر به‌منظور به تصویر کشیدن توان و اقتدار آتش‌نشانی مدیریت توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

وی افزود: این مانور با تصویرسازی از یک حادثه ایذایی برای بررسی نقاط ضعف و قوت و همچنین سنجش نواقص، ضعف‌ها و رفع آن، با هدف بهبود ارتباط بین نیروهای درون و برون سازمان، صورت گرفت.

سرپرست مدیریت توسعه و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به حضور برخی از اعضای هیأت مدیره و معاون سرمایه‌گذاری، پرسنل پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، همچنین مدیران ارشد شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در این رزمایش یک روزه، تصریح کرد: در این مانور بیش از یک هزار و ۵۰۰ لیتر مواد قابل اشتعال کلاس B مورد استفاده قرار گرفت.

ناظمی یادآور شد: در خلال برگزاری این رزمایش، در مدت زمان قابل تأمل و بسیار پایینی با استفاده از ۵۰۰ لیتر فوم خالص (سنگین)، حریق طی عملیات پدافندی مهار و اطفاء گردید.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا