برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در منطقه آزاد اروند اعلام شد

مدیرتوسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند؛ برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در منطقه آزاد اروند را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین قانعیان با اشاره به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس و اهمیت این حماسه عظیم بویژه در شهرستان های آبادان و خرمشهر، اظهار داشت: امسال در خصوص اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس، با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته رویدادهای فرهنگی و هنری متنوعی برا این ایام در دو بخش جداگانه برای پرسنل سازمان منطقه آزاد اروند و عموم شهروندان، در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در راستای پاسداشت هفته دفاع مقدس، بیش از ۱۰ برنامه شاخص فرهنگی و هنری با مشارکت هنرمندان در منطقه آزاد اروند، برگزار می‌شود.

قانعیان تصریح کرد: طی هماهنگی های انجام شده با مدیریت سینما مهر آبادان؛ فیلم هایی با مضمون دفاع مقدس از جمله؛ سفربه چذابه، دیده بان، اتوبوس شب، دکل، روز سوم و… از تاریخ دوم الی پنجم مهر ماه به صورت رایگان در سینمای ذکر شده، به نمایش درخواهند آمد.

مدیرتوسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند از جمله برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری جشن در پارک شهید منتظری آبادان به مدت۳ شب را عنوان کرد و افزود: این برنامه ها شامل ایستگاه صلواتی، گروه سرود و نمایش، خاطره گویی، غرفه کودک و دیگر بخش های متنوع می شود..

گفتنی است، عطرافشانی و زیارت مزار شهدای آبادان و خرمشهر، گرامیداشت شکست حصر آبادان در باغ موزه دفاع مقدس این شهر، مسابقه کتابخوانی، برگزاری نشست های بصیرتی، خاطره گویی و شب شعر، تولید محتوا فیلم و گرافیک جهت نشر با موضوع دفاع مقدس، اجرای مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مسجد جامع خرمشهر و برنامه روایتگری دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های گرامیداشت این هفته در منطقه آزاد اروند، است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا