ستاد اربعین اروند دائمی می شود

دبیر ستاد اربعین منطقه آزاد اروند گفت : به منظور بهره مندی از امکانات و جلوگیری از هزینه های مجدد ، این ستاد در منطقه دائمی می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین عادل فریحی، دبیر ستاد اربعین منطقه آزاد اروند گفت: این ستاد با تصمیم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند برای حفظ و امنیت تجهیزات و امکانات موجود و جلوگیری از هزینه های مجدد، دائمی می شود.

او به فعالیت عمرانی ستاد اربعین منطقه آزاد اروند در بعد عمرانی اشاره کرد و همکاری در پروژه های آسفالت، پشتیبانی، بهسازی و روشنایی معابر، ساماندهی سرویس های بهداشتی، ایجاد سایبان و مه پاش را از جمله این اقدامات برشمرد.

بنا به گفته این مسئول قرار است در روز های اربعین موکب هنر در منطقه ۲ هکتاری راه اندازی شود تا گروه های نمایشی که نمایش های مرتبط با این ایام دارند بتوانند هنرنمایی کنند.

حجت الاسلام فریحی وعده ی استفاده بیشتر از طرفیت هنرمندان در منطقه آزاد اروند را داد و گفت: سازمان منطقه آزاد اروند جهت تولیدات مشترک با صدا و سیمای مرکز آبادان، نگاه مثبتی دارد.

معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند از تلاش ها برای شناسایی ظرفیت های هنری و بومی منطقه برای توسعه تجهیزات و زیرساخت های فرهنگی و هنری منطقه خبر داد.

او همچنین مساجد منطقه اروند را که در رتبه چهارم ارزیابی کشوری قرار گرفته را امتیازی در حوزه فرنگ و هنر برای این منطقه و موثر در توسعه فرهنگ و هنر دانست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا