برگزاری نشست اضطراری ستاد اربعین منطقه آزاد اروند در پایانه مرزی شلمچه

شامگاه دوشنبه هفتم شهریورماه، اعضای ستاد اربعین منطقه آزاد اروند در نشستی فوق‌العاده شرایط موجود در مرز شلمچه را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، شامگاه دوشنبه اعضای ستاد اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند در نشستی فوق‌العاده، در سالن جلسات مدیریت توسعه شلمچه به ریاست «محمدرضا اسکندری» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تشکیل جلسه داد.

به‌دنبال اعلام انسداد مرز بین‌المللی شلمچه، نشست فوق‌العاده شورای تأمین در این موقعیت مرزی و به ریاست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار و تصمیماتی پیرامون بسته شدن  مرز شلمچه، اتخاذ شد.

در پایان این نشست، اسکندری خطاب به اعضای ستاد اربعین حسینی منطقه آزاد اروند، ضمن تأکید بر استمرار و تسریع عملیات‌های اجرایی توسعه تسهیلات رفاهی و خدماتی به زائران در مرز بین‌المللی شلمچه، دستور پشتیبانی کامل از مساجد محل استقرار زائران را صادر کرد.

بر همین اساس، از شب گذشته تا کنون، بالغ بر چهار هزار زائر که به قصد سفر به عتبات عالیات، پایانه مرزی شلمچه را انتخاب کرده بودند، در حسینه‌ها و مواکب خرمشهر استقرار داده شده و امکانات رفاهی همچون غذا و پذیرایی برای ایشان مهیا شد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا