نسخه عربی وب سایت سازمان منطقه آزاد اروند راه اندازی شد

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند از راه اندازی و فعال سازی نسخه عربی وب سایت سازمان منطقه آزاد اروند با هدف اطلاع رسانی و ارتباط سریع تر، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند،علی نژادمزارع با بیان اینکه همزمان با هفته دولت، نسخه اولیه سایت سازمان منطقه آزاد اروند با هدف افزایش تعاملات بین المللی، به زبان عربی راه اندازی شد، اظهار داشت: این سایت جهت انتشار اطلاعات لازم به منظور جذب و حضور سرمایه گذاران و همچنین ارائه اخبار و اطلاعیه ها توسط مدیریت زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات و با همکاری بخش امور بین الملل روابط عمومی سازمان طراحی، پیاده سازی، ترجمه و راه اندازی شد.

نژادمزارع خاطرنشان کرد: این سایت قابلیت نمایش در کلیه پلتفرم ها شامل رایانه های شخصی، تبلت و موبایل ها را دارد.

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: امکان آشنایی با بخش های مختلف منطقه آزاد اروند در حوزه های سرمایه گذاری، صنعت، گردشگری، تجارت و … در این سایت مهیا است و اطلاعات موجود در سایت عربی نیز در آینده نزدیک کامل تر و به صورت روزانه بروزرسانی خواهد شد.

گفتنی است سایت سازمان منطقه آزاد اروند علاوه بر زبان فارسی به زبان‌های انگلیسی و عربی نیز در آدرس های ذیل در دسترس عموم مخاطبان است.

سایت سازمان با زبان فارسی : https://arvandfreezone.com

سایت سازمان به زبان انگلیسی : https://arvandfreezone.com/en

سایت سازمان به زبان عربی : https://arvandfreezone.com/ar

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا