پردیس بین الملل دانشگاه تربیت‌مدرس دانشجو می‌پذیرد

رئیس پردیس دانشگاه تربیت‌مدرس در منطقه آزاد اروند از پذیرش دانشجو در این مرکز بین‌المللی برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند به نقل از ایسنا؛ دکتر ناصر اقبالی اظهار کرد: پردیس دانشگاه تربیت‌مدرس در منطقه آزاد اروند به دنبال حمایت از متخصصان و کارآفرینان بومی مستقر در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان خوزستان است. تأسیس این واحد دانشگاهی بین‌المللی که مأموریت آموزش در سطح تحصیلات تکمیلی را بر عهده دارد، با حمایت و پشتیبانی سازمان منطقه آزاد اروند، ممکن شده است.

وی افزود: راه‌اندازی ناحیه نوآوری با کمک سازمان منطقه آزاد اروند و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از برنامه‌های دیگر دانشگاه است. پردیس دانشگاه تربیت مدرس در منطقه آزاد اروند به دنبال حمایت از متخصصان و کارآفرینان بومی مستقر در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان خوزستان است که در یک سازماندهی هماهنگ با پارک علم و فناوری دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان استان خوزستان در منطقه آزاد اروند به فعالیت علمی- تحقیقاتی می‌پردازند.

دکتر اقبالی با اشاره به فرصت‌ها و ظرفیت‌های آموزش عالی استان خوزستان اظهار کرد: بهره‌گرفتن از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان بومی در دستور کار پردیس بین‌المللی دانشگاه تربیت مدرس منطقه آزاد اروند قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت‌مدرس، پردیس بین‌المللی اروند در شهرهای آبادان و خرمشهر قرار دارد. اردیبهشت سال ۱۴۰۱، تاسیس این مرکز از سوی آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و شورای گسترش وزارت‌علوم تصویب شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا