پیام تبریک روز پزشک؛ توسط معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت‌الاسلام عادل فریحی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان، با صدور پیامی، فرا رسیدن روز بزرگداشت فیلسوف نامی، ابوعلی سینا و پاسداشت مقام پزشک را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

«خوشا کیمیاگرانی که ملائک تبارک‌الله گویان، در پای انسانیت شگرف‌شان به سجده افتند»

روز بزرگداشت فیلسوف نامی تاریخ پر طمطراق میهن کهن و پهناورمان، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و گرامیداشت مقام پزشک، این معالجان طریقت علاج و شفا که دم مسیحایی‌شان را ملازم اندیشه، علم و خرد خود ساخته‌ تا با همکاری و همدلی، سختی عبور از گردنه‌های دشوار جامعه همچون بلای سهمگین کرونا؛ با فراهم آوردن آرامش برای جامعه تسهیل نمایند، گرامی باد.

براستی که داستان شما پزشکان کاردان و مسئولیت‌پذیر، روایت هجوم مرارت و وفور ایثار است که مقارن با ارتقاء ظرفیت بهداشت عمومی منطقه، در بحبوحه تحریم‌های کمرشکن، با طعم شیرین لبخند، رضایت بال و امنیت جان را بر لبان مردم می‌نشانید.

اینجانب، تلاش شما را که همواره در سودای تحقق آن لبخند آرام است که چنین پیکار سختی را در حوزه تامین سلامت مردم به جان و دل خریده‌اید، ارج نهاده و با امید به پایداری و استقامت در چنین مسیری سترگ، این روز بزرگ را به تمامی پزشکان فعال در منطقه زرخیز اروند؛ تبریک و تهنیت می‌گویم.

عادل فریحی

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا