برگزاری نهمین کارگاه ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی های منطقه آزاد اروند

مدیرآموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نهمین کارگاه ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی های منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، ضیاء جعفری ضمن اعلام این خبر گفت پیش از این هشت کارگاه و دوره دیگر توسط این سازمان برگزار و در توضیح سرفصل های این کارگاه آموزشی افزود: روش های ارزشیابی، آموزش ریاضیات، زبان آموزی و تکنولوژی آموزشی، کیفیت سنجی و کیفیت بخشی کاربست بسته های آموزشی و دوره تکمیلی پروژه ی زمین ما و آنچه در آن است از اصلی ترین سرفصل های این کارگاه آموزشی است که از تاریخ ۲۶ مرداد ماه الی ۳ شهریور به مدت ۳۰ ساعت در ۹ روز و به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پیش از همه گیری ویروس کرونا این کارگاه آموزشی به مدت ۴ ماه متوالی بصورت مجازی و حضوری برگزار شده و کلاس های پیش رو تکمیل کننده آموزش های قبلی است، اظهار داشت: کلاس های فوق جهت توانمند سازی و ارتقاء مهارت های تخصصی مدیران و مربیان در راستای کیفیت بخشی آموزش و کیفی سازی هر چه بیشتر آموزش های مهدهای کودک و پیش دبستانی های منطقه است.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: کارگاه مذکور توسط سازمان و با همکاری ادارات آموزش و پرورش و کانون مهدهای کودک آبادان و خرمشهر، برگزار می شود.
گفتنی است بدلیل محدودیت های آموزشی و لزوم گروه بندی افراد، این کارگاه در ابتدا برای مدیران و مربیان آبادان و پس از آن ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی های خرمشهر در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا