جاده پشتیبان مواکب شلمچه، مهیای بهره‌برداری شد

رئیس قرارگاه زیرساخت،پشتیبانی و فناوری اطلاعات ستاد اربعین منطقه آزاد اروند، از ایجاد جاده پشتیبانی برای مواکب خدمت رسان در مرز شلمچه خبر داد.

  • به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در بازدیدی که ستاد اربعین منطقه آزاد اروند به همراه اعضای ستاد استانی از تأسیسات و زیرساخت‌های پایانه مرزی شلمچه، صورت دادند، آخرین اقدامات در راستای پذیرایی از زائران اربعین حسینی، مورد بررسی قرار گرفت.

یکی از موضوعات اهمی که در این رابطه مورد توجه اعضای ستاد اربعین منطقه آزاد اروند و استان خوزستان قرار گرفت، ایجاد مسیری برای پشتیبانی مواکب خدمت‌رسان بود که در این رابطه، رییس قرارگاه زیرساخت اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند، توضیحاتی ارائه کرد.

قدرت‌الله طمیمیان در این باره بیان کرد: جاده‌ای در جهت دسترسی و پشتیبانی و تردد خودروهای مواکب، در نظر گرفته شده که از چند ماه گذشته وظیفه ایجاد و احداث آن به یکی از دستگاه‌ها محول شده بود، اما متاسفانه پس از اینکه ارگان مورد اشاره در احداث این جاده ناکام ماند، این مسئولیت به سازمان منطقه آزاد اروند محول شد.

وی افزود: با آگاهی از فرصت زمانی موجود تا آغاز فرآیند اربعین حسینی، به این جمع‌بندی رسیدیم که جاده را به شرایطی نزدیک کنیم که تردد را تسهیل بخشیده و از چالش‌های مواکب بکاهد.

رئیس قرارگاه زیرساخت اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: بر این اساس، در حال حاضر جاده پشتیبان مواکب به شرایط بهره برداری رسیده و مهیای تردد، خدمت‌رسانی و پشتیبانی از مواکب است.

طمیمیان یادآور شد: تنها نیازی که در این میان احساس می‌شود، انجام اقداماتی از سوی اداره آبفای استان خوزستان است تا بر اساس آن، لوله‌های عرضی پساب فاضلاب مواکب از عرض این مسیر عبور داده تا پسماند فاضلاب مواکب موجب انسداد طریق و ایجاد خلل در کار پشتیبانی نشود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا