آخرین وضعیت طرح ساماندهی معابر شهری در منطقه آزاد اروند

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، درخصوص آخرین وضعیت اجرای عملیات ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهرستان های آبادان و خرمشهر؛ گفت: اجرای طرح مذکور با هدف فراهم کردن امکان شرایط استاندارد برای شهروندان در مناطق کمتر برخوردار دوشهرستان در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اورند؛ فالح صفایی؛ با تأکید بر این مهم که رفع مشکلات عمرانی و زیر ساختی محلات آبادان و خرمشهر از اولویت‌های این معاونت است، اعتبار پروژه معابرشهری آبادان را مبلغی بالغ بر ۱۶۲۰ میلیارد ریال، اعلام کرد و افزود: مجری و پیمانکار این پروژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) است.

وی بهره مندی از خدمات شهری مناسب، نظیر خیابان‌های استاندارد با ایمنی مناسب را پایه ای ترین حقوق شهروندی برشمرد و تصریح کرد:در آبادان بهسازی کوچه‌ها و خیابان های ‌علوانیه ، امیرآباد ۲و ۴، ذوالفقاری ۱و۴، و همچنین در خرمشهر مناطق صد دستگاه و دربندشرقی گام به گام در حال پیشروی است.

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، خاطر نشان کرد: عملیات بهسازی و ساماندهی معابر منطقه کوی کارمندان در خرمشهرهم با پیمانکاری شرکت ملی ساختمان در حال اجراست که  تاکنون ۷۰ درصد فعالیت‌های زیرساختی آن انجام شده و طبق زمانبندی صورت گرفته تا شهریور ماه امسال آماده بهره برداری خواهد بود.

فالح صفایی، افزود: همچنین طی ۴ ماه معابر کوی ویلا در خرمشهر بهسازی می شود که عملیات ترمیم نوار حفاری آن، آغاز شده است.

وی در ادامه؛ اظهار داشت: ترمیم نوار حفاری، پیاده‌رو سازی، روکش آسفالت، جدول گذاری و…از جمله اقداماتی است که در راستای عمران و آبادانی کوی ویلا در دست اقدام است.

این مقام مسئول؛ تاکید کرد: پیش نیاز معبر یا منطقه ای که آسفالت در آن انجام می شود؛ تکمیل کلیه زیرساخت های شهری است که این مهم از اولویت های معاونت فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، تاکنون بوده است.

فالح صفایی در پایان خاطر نشان کرد: در کلیه ی مناطق یاد شده قبل از انجام روکش آسفالت اقدامات زیر ساختی نظیر گازکشی،آب، فاضلاب و … یا توسط سازمان منطقه آزاد اروند و یا از طریق دستگاه بهره بردار انجام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا