برپایی «میز خدمت» در معاونت سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارها سازمان منطقه آزاد اروند

«میز خدمت» معاونت سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارها سازمان منطقه آزاد اروند، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۹ خردادماه، با حضور معاون، مدیران و کارشناسان در محل این معاونت برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «میز خدمت» معاونت سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارها سازمان منطقه آزاد اروند، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۹ خردادماه، با حضور مدیران و کارشناسان در محل این معاونت برگزار شد.

در این نشست، صاحبان مشاغل، تجار، سرمایه‌گذاران همچنین سایر مراجعین، موضوعات،  نقطه نظرات، انتقاد و پیشنهادات خود را در حوزه این معاونت مطرح که این موضوع با با ارائه راهکارها و مساعدت‌های معاون سرمایه‌گذاری، مدیران و کارشناسان این معاونت همراه بود.

معاونت‌های تخصصی سازمان منطقه آزاد اروند علاوه‌بر پاسخگویی به مراجعین در روزهای مختلف هفته، سلسله نشست‌های میز خدمت سازمان منطقه آزاد اروند در راستای دستور مدیرعامل این سازمان و در جهت ارائه بهتر خدمات، شناخت بیشتر از معضلات و کمبودها، همچنین پیگیری توأم با ضمانت اجرایی مراجعات از سوی حوزه‌های مختلف، با اختصاص یک روز در هفته را در دستور کار خود دارند.

«علی خانی» عضو هیأت مدیره و معاون سرمایه‌گذاری، «عادل جمعه‌زاده» مدیر توسعه نواحی صنعتی، «محبوبه آل‌علی» مدیر واحد کار و خدمات اشتغال، «روح‌الله تهرانی» مدیر توسعه و تسهیل سرمایه‌گذاری، «محمد ادیب‌کیا» مدیر توسعه تجارت، «محمدسقا کهوازی» به نمایندگی از مدیریت تسهیل و توسعه تولید در میزخدمت حضور یافته و پاسخگوی مراجعین بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا