با مصوبه شورای تأمین؛ مدیریت تخریب بقایای ساختمان متروپل به سازمان منطقه آزاد اروند سپرده شد

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با مصوبه شورای تأمین استان خوزستان، مدیریت تخریب بقایای ساختمان متروپل به سازمان منطقه آزاد اروند سپرده شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «فالح صفایی» با اشاره به استمرار عملیات آواربرداری ساختمان متروپل، اظهار داشت: پیرو مصوبه شورای تأمین استان خوزستان، سازمان منطقه آزاد اروند به‌عنوان مدیر و کارفرما همچنین قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء (ص) به‌عنوان پیمانکار تکمیل عملیات آواربرداری و تخریب بقایای ساختمان متروپل آبادان تعیین شدند.

وی افزود: بر اساس این مصوبه قراردادی میان این سازمان با آن قرارگاه منعقد و طی دوروز اخیر عوامل مهندسی این قرارگاه به‌طور کامل در محدوده عملیاتی این ساختمان استقرار یافته‌اند.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه این سازمان فارغ از جایگاه حقوقی و چندگانگی حاکمیتی خود را در برابر جان شهروندان مسئول می‌داند، گفت: عملیات آواربرداری و تخریب ایمن و تدریجی ساختمان متروپل تحت نظارت سازمان منطقه آزاد اروند و از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء (ص) طی مدت ۴ ماه انجام می‌شود.

وی همچنین افزود: در جریان عملیات امدادرسانی و آواربرداری ساختمان متروپل از روزهای نخست حادثه، ماشین‌آلات قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء (ص) فعال در پروژه‌های جاری با این سازمان، به محل حادثه فراخوان شده و مشغول فعالیت بوده‌اند، که با انعقاد این قرارداد، عملیات حساس و تخصصی آواربرداری و برداشت بقایای ساختمان متروپل از سوی شورای تأمین استان خوزستان به‌عنوان پروژه‌ای مستقل میان این سازمان و آن قرارگاه در دستور کار قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا