پیام معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به‌مناسبت فرا رسیدن هفته محیط زیست

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت فرا رسیدن هفته محیط زیست، پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام و المسلمین عادل فریحی» معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت فرا رسیدن هفته محیط زیست، پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته محیط‌زیست، فرصتی‌ است برای یاداوری این مهم که نگهداری محیط زیست و حفظ آن در همه ابعاد برای بقای بشر از جایگاه ویژه ای برخوردار است. زمین به‌عنوان زیستگاه بشریت با حفظ و نگهداری محیط زیست باید برای نسل‌های آینده نیز، باقی بماند.

امیدواریم امسال با شعار «محیط زیست مردم پایه، هوشمندانه و فناورانه» که هم سو با شعار سال مقام معظم رهبری به‌عنوان شعار هفته محیط زیست انتخاب شده است؛ ارتقاء هرچه بیشتر امور محیط زیستی را در کشور عزیزمان به‌ویژه منطقه آزاد اروند شاهد باشیم.

ریزگردها و بحران آب دو موضوع و چالش بسیار مهم و قابل ذکر در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر است که با توجه به شعار در نظر گرفته شده، مسئولین ذیربط باید با یک مدیریت استراتژیک؛ راهکارهای مناسب را برای کاهش و حل آنها در نظر بگیرند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت هفته محیط زیست از کلیه شهروندان و فعالین این عرصه خطیرمی خواهم که با همراهی و رعایت همه اصول و جوانب حفظ محیط زیست، فردای بهتری را با آسمانی پاک و محیطی سالم برای فرزندانمان رقم بزنیم.

 

عادل فریحی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا