شهرستان های برتر کشور در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ معرفی شدند

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند، گفت: هم زمان با ایام‌الله دهه فجر اسامی شهرستان‌های برتر در رویداد ملی فهما 1400 از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین قانعیان با بیان اینکه هم زمان با چهل و‌سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۱۸ شهرستان برتر کشور در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ با شعار «به توان مردم» شرکت نمودند، اظهار داشت: در این رویداد که با شعار «به توان مردم» برگرفته از صحبت های مقام معظم رهبری انتخاب شده؛ بیش از ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در سومین رویداد ملی فهما ۴۲۹ شهرستان شرکت کردند و ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در دو سطح داوری شدند.

قانعیان تصریح کرد: در سطح اول از بین ۲۵۲ شهرستان که از نظر آماری دارای حداکثر ۵۰ کانون در سطح مساجد آن شهرستان هستند، شهرستان‌های بروجن از استان چهار محال و بختیاری؛ اشکذر از استان یزد؛ شادگان از استان خوزستان؛ قشم از استان هرمزگان؛ بیله سوار از استان اردبیل و آبادان از استان خوزستان به عنوان شهرستان برتر معرفی شدند.

حسین قانعیان در توضیح سطح دوم این رویداد افزود: از بین ۱۲۰ شهرستانی که دارای ۵۰ تا ۱۰۰ کانون بودند؛ شهرستان‌های نهبندان از استان خراسان جنوبی؛ کردکوی از استان گلستان؛ ساوه از استان مرکزی؛ فیروزکوه از استان تهران؛ گچساران از استان کهگیلویه و بویر احمد و بشاگرد از استان هرمزگان نیز به عنوان شهرستان‌های برتر در سطح دوم معرفی شدند.

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند ضمن تبریک میلاد امام اول شیعیان حضرت علی (ع) و روز مرد در خصوص اقدامات مربوط به این روز، گفت: فردا به مناسبت میلاد با سعادت امام علی(ع)، توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد بین خانواده های نیازمند تحت پوشش مساجد، توزیع می شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا