نشست مشاور امور بانوان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد با فرمانده سپاه آبادان

نشست مشاور امور بانوان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با فرمانده سپاه آبادان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سیده الهام موسوی صبح امروز با حضور در در ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان با سرهنگ شاپور احمدی دیدار و گفت و گو کرد.

فرمانده سپاه آبادان، ضمن خیر مقدم و تقدیر از برنامه ها و دیدارهای مشاور امور بانوان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد در این سفر سه روزه به منطقه و استان خوزستان، خاطرنشان کرد: تشکیلات سپاه با ۴۳سال قدمت یکی از ریشه دار ترین نهادها در اجرای فعالیت های اجتماعی خصوصا در حوزه بانوان است.

سرهنگ احمدی،تصریح کرد: بانوان در عرصه های اجتماعی ورود کرده انده و باید بتوانیم از این ظرفیت به نحو احسن خصوصا در بحث معیشت خانواده، استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه سپاه آبادان در راستای توانمندی زنان و خانواده، در زمینه راه اندازی مشاغل خانگی کمک خواهد کرد،افزود : تمام توان خود را در طبق اخلاص می گذاریم و امیدواریم با هماهنگی و همکاری با یکدیگر اتفاقات خوبی را در این منطقه رقم بزنیم.
سیده الهام موسوی همچنین در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از فعال‌تر شدن مناطق آزاد در حوزه زنان و خانواده با روی کار آمدن دولت سیزدهم و نگاه دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری به امور بانوان به عنوان یکی از اولویت های اصلی، گفت: موج همکاری و همیاری در خوزستان مثال زدنی است؛ با توجه به اقداماتی که در دبیرخانه در حال شکل گیری است به زودی در بازه زمانی کوتاه مدت، شاهد اتفاقات مثبتی خواهیم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا