نیروی انسانی ثروت سازمان منطقه آزاد اروند است

عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه اروند، گفت: نیروی انسانی ثروت سازمان منطقه آزاد اروند است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، محمد دلفی در آیین تکریم زنان شاغل در سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار داشت: نقش خواهران در سازمان منطقه آزاد اروند بر هیچکس پوشیده نیست و زحماتشان بر همگان مسجل است؛ امیدوارم بانوان در جایگاه اصلی شان که همان خانواده است بتوانند نقش خودشان را که خدمت به همسر، تربیت اولاد سالم و صالح و تقدیم به جامعه می باشد همواره مد نظر و به خوبی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم همه خواهران عزیز الگوی زندگیشان رفتار و عملکرد حضرت زهرا(س) باشد، تصریح کرد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با توجه به کارنامه کاری شان همواره در برهه های مختلف، دید بسیار مثبت به نیروها و پرسنل زیر مجموعه شان داشته و در حال حاضر نیز اولویت شان نیروی انسانی است.

دلفی اذعان داشت: توان و نیروی اصلی سازمان منطقه آزاد اروند، نیروی انسانی است؛ ما یک سازمان عمرانی نیستیم؛ تولید ثروت این سازمان بوسیله نیروی انسانی انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه اروند با ابراز امیدواری از مرتفع شدن مشکلات موجود در این سازمان، خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم به برکت اهل بیت و با کمک دلسوزانه همه همکاران از این وضعیت و برهه سخت به زودی عبور و شاهد روزهای بهتری باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا