یادواره « القاسم یجمعنا» مراسمی در جهت ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند برگزاری یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را در راستای ترویج مکتب حاج قاسم و عمل به آن، دانست.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت اله طمیمیان در یادواره « القاسم یجمعنا» که با همکاری سپاه ناحیه آبادان، پالایشگاه آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند در سالن همایش های این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم با هدف معرفی و ترویج مکتب حاج قاسم و سپاس از مجاهدت ها ی این عزیز در دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت هایش در جبهه مبارزه با گروه تروریستی داعش با همراهی محور مقاومت، برگزار شد.

وی اظهار داشت: امیدوار هستیم سیاست گذاری ها و برنامه ریزی هایی که در جهت حفظ ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داریم؛ ترویج دهنده مراسم ها و رویدادهای فرهنگی باشد که یاد و خاطره سردار دل ها را زنده نگه دارد و همچنین تداول مکتب حاج قاسم باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: در کنار این مراسم کارگاه خطاطی با حضور اساتید مطرح استان خوزستان نیز برگزار شد؛ که ماحصل آن خلق آثاری در جهت حفظ ارزش های دفاع مقدس بود.

گفتنی است سردار نوعی اقدم فرمانده نیروهای مقاومت در سوریه و احمد عبدالرحیمی فیلم ساز همیشه همراه سردار دل ها از جمله سخرانان این رویداد فرهنگی بودند که به بیان خاطرات خود با این شهید عالی مقام، پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا