شهدا پهلوانان واقعی هستند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در یادنامه « مهر مادر» که به مناسبت ایام فاطمیه در تئاتر شهر آبادان بزرگزار شد، گفت: شهدا خودشان را از قل و زنجیز دنیا رها کردند؛ براستی که آنها پهلوانان و قهرمانان واقعی هستند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت اله طمیمیان در جمع مادران شهید ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت: خوشا به حال مادران شهید که چنین انسان هایی را در دامان خود تربیت کردند.

وی با بیان اینکه می بایست سر تعظیم در مقابل این مادران فرود آورد، تصریح کرد: روزی که وطن به قهرمانی، ایثار و فداکاری نیاز داشت فرزندان این مادران بدون هیچ منتی آمدند و جان عزیزشان را تقدیم آب و خاک میهن نمودند.

طمیمیان افزود: شما مادران عزیزانت را تقدیم وطن کردید تا امروز ما اینجا و در این مکان با امینت و آرامش مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) را برگزار کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای حرم، گفت: شهدای مدافع حرم نیز در سوریه و عراق جانفشانی کردند تا دشمن نتواند به خاک ما تعدی کند؛ یاد و نامشان تا ابد گرامی باد.

قدرت اله طمیمیان، یادآور شد: هیچکس مادران شهدا را آنطور که می بایست نمی تواند درک کند؛ اما می توانیم در هر رویداد و از هر طریقی آنها را محترم شمرده و تقدیر و ستایش شان کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا