تشریفات زائد نباید مانعی برای فعالیت بخش خصوصی شود

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و ایجاد بستر الکترونیکی در راستای کمک به این بخش گفت: تشریفات زائد همچنان مانع فعالیت بخش خصوصی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، خانی در نخستین دیدار خود با هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان، گفت: با این اقدام در راستای کاهش فرآیندهای اداری، بالا بردن دقت و اثربخشی فعالیت های معاونت سرمایه گذاری گام برمی داریم.

وی با اشاره به اینکه چابکی که در اتاق بازرگانی و بخش خصوصی وجود دارد هرگز درنهادهای حاکمیتی، دولتی وشبه دولتی وجود ندارد؛ افزود: بروکراسی ها مانع این می شوند که چرخ های اقتصاد به راحتی بچرخد. ایجاد هماهنگی و همکاری میان بازرگانان، کشاورزان و صاحبان صنایع و معادن در پیشبرد طرح ها و ایده های مطرح شده موثر و حائز اهمیت است و در این مسیر سازمان منطقه آزاد اروند و معاونت اقتصادی همراهتان خواهد بود.

عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، خاطر نشان کرد: انتظار می رود در کارگروه توسعه تجارت منطقه آزاد اروند که از اعضای ثابت و مهم آن اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر خواهند بود نقش پر رنگی داشته باشید و ما بتوانیم از ایده ها و توانمندی های شما به عنوان هیأت های اندیشه ورز این کارگروه بهره ببریم .

این مقام مسئول با اشاره به تکیه بر دانش و تجربه ادامه داد: آموزش را باید سرلوحه کارهایمان قرار دهیم . بدون آموزش نمی توانیم ادعای حرکت در مسیر رشد و توسعه را داشته باشیم و بایستی آموزش را در صدر کارهای خود قرار دهید.

خانی یادآور شد: نگاهی به مشکلات و معضلات گذشته نداریم و بایستی با تشریک مساعی و هم افزایی با نگاه بلند به آینده رو به جلو حرکت کنیم. مشاورمان در سازمان منطقه آزاد اروند باشید و ما هم در حیطه ی اختیاراتمان وبراساس قانون قطعا از شما حمایت خواهیم کرد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان تصریح کرد: برای تعامل با سایر کشورها، برگزاری نشست ها و همایش های مشترک بخصوص با کشور عراق برنامه ریزی کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا