فراهم نمودن فضای کسب و کار جهت ایجاد شغل در منطقه آزاد اروند

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در اولین نشست میز خدمت و ارتباط مردمی، گفت: ظرفیت های تولیدی و اجرایی برای رفع موانع و مشکلات به حد کافی در منطقه وجود دارد و باید فضای کسب و کار را برای ایجاد شغل، فراهم کنیم.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، محمد رضا اسکندری در نشستی رو در رو با شهروندان که با حضور معاونین و مشاورعالی این سازمان برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه ایجاد شغل یکی از مهم ترین خواسته های مردم در منطقه است، افزود: تلاش داریم فضا را به سمتی ببریم که مشکلات موجود مردم، حل شود.

اسکندری آبروی ۴۰ ساله کاری خود را در گرو حل معضلات و مشکلات مردم دانست و اظهار داشت: مردم حق می گویند، تمام مشکلات موجود قابل حل است؛ بی تردید کم کاری و یا عدم پیگیری بوده که تا به امروز مشکلات و کارهای آنها معطل و یا زمین مانده است.

رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند ضمن درخواست از مردم در دوستانه مطرح کردن مسائل و مشکلات شان، گفت: تیم جدید یک سال زمان می خواهد تا بتواند به وعده های خود عمل و آنچه حق مردم است را ادا کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: اروند ظرفیت بالایی در حوزه های مختلف گردشگری، خصوصا گردشگری آبی دارد که با پیگیری و سرمایه گذاری در این بخش بی تردید امکان ایجاد شغل برای بسیاری از افراد جویای کار، فراهم خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: اگر طی یکسال نتوانم به وعده های خود و سازمان عمل کنم به طور قطع و یقین وقت مردم را تلف نکرده و از سمت خود کناره گیری خواهم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا