زنان ایران اسلامی چهره واقعی زن را به دنیا مخابره می کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبادان در همایش پیروان فاطمی رهروان زینبی که به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج برگزار شد؛ در جمع زنان بسیجی منطقه گفت: زنان و دختران عزیز ایران اسلامی تلاش می کنند چهره واقعی انسانیت و زن بودن خویش را به دنیا، مخابره کنند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سرهنگ شاپور احمدی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در فرهنگ شرقی زن یه عنصر بی خاصیت و بی اثر است که موجودیتی ندارد و در فرهنگ غربی زن صرفا وسیله سوء استفاده مرد.

سرهنگ احمدی افزود: اما زن ایرانی نشان داد که هم الگوی شرقی باطل است و هم الگوی غربی؛ چراکه فرهنگ حاکم بر جامعه زنان ایرانی ریشه در فرهنگ زنان صدر اسلام دارد؛ ریشه در تاریخی دارد که از زنان به نیکی یاد کرده، زنان بزرگی که ظهور، پیروزی و گسترش اسلام و تشیع مدیون آنها است.

وی با بیان اینکه اگر حضرت زینب(س) نبود بعد از ۱۴۰۰ سال امروز اسمی از آقا امام حسین (ع) نداشتیم، خاطرنشان کرد: امام راحل نیز به همین دلیل فرمودند، اگر محرم و صفر نبود اسلام زنده نمی ماند.

احمدی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس نیز همین گونه بود؛ بیش از ۶هزار و چهارصد شهید از جامعه زنان تقدیم نظام، انقلاب و این خاک شد که ۵۰۰ نفر از این شهدا در معرکه حضور داشتند و در جبهه به شهادت رسیدند؛ همچنین در حال حاضر بیش از ۵ هزار و هفصد جانباز زن نیز در کشور داریم.

سرهنگ شاپور احمدی، اذعان داشت: امروز حضرت آقا می فرمایند آن زن ورزشکاری که بر سکوی قهرمانی با پوشش چادر می ایستد از پرچم جمهوری اسلامی که به اهتزاز درآمده و سرود ملی کشور، مهم تر است چراکه چادر و پوشش او نشان از ارزش زنان کشور ما دارد.

او ادامه داد: دشمن این مهم را بسیار خوب متوجه شده است؛ در اصول نظامی می گویند هر جایی که دشمن آن را محکم تر می کوبد نقطه قوت خودی است؛ بر همین اساس بخش اعظم مانور دشمن در شبیخون فرهنگی متوجه جامعه زنان و دختران ما بوده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبادان اذعان داشت: ما به شما زنان افتخار می کنیم در مقابله با این تهاجم های وسیع فرهنگی که از طرف استکبار جهانی و دنیای بربریت بر علیه ملت ما صورت می گیرد؛ پرچمدار لبیک به حضرت آقا هستید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا