بسیج تفکری انقلابی و جهادی دارد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست شورای حوزه و پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهدای اروند، گفت: بسیج تفکری انقلابی و جهادی دارد و در بخش های علمی، عمرانی، خدمات رسانی به مردم و...بسیار موفق بوده است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، محمد رضا اسکندری در جمع کارمندان بسیجی سازمان منطقه آزاد اروند ضمن گرامی داشت هفته بسیج و نقش اثرگذار آن در پیشبرد اهداف انقلاب، اظهار داشت: بسیج راه کارهای خوبی برای سرآمدبودن منطقه آزاد اروند در سطح کشور دارد.

وی با بیان اینکه بسیج می تواند کمک بسیار موثری برای سازمان و مسئولین منطقه باشد، افزود: به یاری خدا و به پاس خون شهیدان و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران، با اراده ای مصمم مردم از مسئولین این دولت بهره لازم را خواهند برد.

اسکندری ضمن اشاره به الگوهایی که حضرت امام خمینی (ره) در زمان پیروزی انقلاب مطرح کرده بود، اذعان داشت: از جمله الگوهای پراهمیت ذکر شده توسط امام راحل؛ داشتن ایرانی اسلامی و پیشرفته بواسطه بسیجی قدرتمند بود که می بایست به دنیا نیز معرفی شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اروند اولین منطقه آزادی است که حوزه بسیج دارد و این موضوع بسیار مایه خرسندی است.

محمدرضا اسکندری با تأکید بر اینکه تفکر بسیجی تفکر« ما می توانیم» است، گفت: همه بهانه های مسئولین باید برای کار کردن باشد تا بتوانیم تفکر« ما می توانیم» را احیا کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، ادامه داد: بسیج سازمان منطقه آزاد اروند می بایست پیش ران و هدایتگر امور جهادی در منطقه باشد و ایده های خوب را به عمل تبدیل کند.

در آخر نیز احکام اعضای پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید عبدالرضا موسوی به آنها تفویض شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا