تشکیل کارگروهی برای رفع دغدغه های بازاریان مجتمع تجاری اروند

مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند با تأکید بر تحقق خواسته‌های بازاریان مجتمع تجاری اروند(کنزالمال) در تصمیم‌گیری‌های آینده گفت: تلاش کردیم با تشکیل این کارگروه دغدغه‌هایی که از سوی اصناف و بازاریان مطرح‌ شده است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ کمال رضایی با اشاره به اینکه بازاریان وشرکت توسعه و سرمایه گذاری باید هماهنگ با هم و با وحدت رویه عمل کنند؛ افزود:با توجه این مهم و لزوم تجدید ساختار اداره امور این مجتمع، مشارکت کسبه، استفاده از تجارب و نظرات کارشناسی آن ها، مدیریت مجتمع تجاری اروند بعد از این بصورت کارگروهی انجام می شود.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند خاطر نشان کرد: ضمن اقبال از راهکارهای اجرایی پیشنهاد شده از سوی بازاریان ۳ نفر از کسبه مجتمع تجاری اروند و ۲ نفر از سوی شرکت در این کارگروه ۵ نفره حضور دارند.

کمال رضایی با اشاره به ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت بازاریان گفت: ساماندهی و بازسازی این بازار بدون همراهی کسبه و مساعدت سازمان منطقه آزاد اروند از عهده ی شرکت توسعه و سرمایه گذاری با میلیاردها تومان اجاره عقب افتاده خارج است.

گفتنی است؛ پیش از تشکیل این کارگروه محمد نظارت مدیریت مجتمع تجاری اروند ( کنزالمال) را بر عهده داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا