پیام مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت روز جهانی گردشگری

امیرهوشنگ بابامرادی مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با صدور پیامی فرا رسیدن روز جهانی گردشگری را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در متن این پیام آمده؛
ایران اسلامی با برخورداری از اقلیم‌های مختلف و وجود جاذبه های متعدد ، جذاب و چشم نواز گردشگری و میراثی در اقصی نقاط کشور، دارای پدیده‌ های کم‌نظیری است که می‌توان با بهره‌مندی از آن در جهت جذب گردشگر استفاده نمود و در کنارجاذبه ها ، فرهنگ غنی ، قومیت‌های متعدد ،آداب ورسوم جذاب ،روح نواز و میهمان‌نوازی بی‌نظیر آنان را در معرض دید همگان قرار داد.
روز جهانی جهانگردی هرساله با هدف افزایش آگاهی از ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی این صنعت و سهم آن در دستیابی به اهداف توسعه پایدار گرامی داشته می‌شود.
امیدوارم در هفته دفاع مقدس و سالروزشکست حصر آبادان شعار جهانی هفته گردشگری «گردشگری و صلح» محقق شده وشاهد نشاط و شادابی مردم سراسر عالم باشیم .

اینجانب پنجم مهر ماه مطابق با ۲۷ سپتامبر روز جهانی گردشگری را گرامی داشته و این روز را به تمامی دست اندر کاران و علاقمندان به این صنعت ارزشمند در منطقه آزاد اروند، تبریک می گویم واز گردشگران محترم برای بازدید از مناظر بکر و دیدنی اروند دعوت می نمایم.

امیرهوشنگ بابامرادی مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند

خروج از نسخه موبایل