برگزاری اولین جلسه کارگروه تبصره یک ماده هشت سال ۱۴۰۳ در منطقه آزاد اروند

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری اولین جلسه کارگروه تبصره یک ماده هشت سال ۱۴۰۳ با ۲۰ دستور کار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قاسم شریف باوی اظهار داشت: اولین جلسه کارگروه تبصره یک ماده هشت سال جاری با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های کشور، راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی و سازمان حفاظت محیط زیست و نمایندگان شهرداری‌های آبادان، خرمشهر و مینوشهر با ۲۰دستور کار، تشکیل گردید.

وی مهم ترین دستور کار این جلسه را ارزش افزایی ۴ملک مازدا دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و افزود: مباحث مربوط به این ۴ ملک که در شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر قرار گرفته اند به درخواست اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان در جلسه طرح و بررسی گردید.

شریف باوی اذعان داشت: سایر درخواست های تغییر کاربری و تغییر در معابر طرح تفصیلی در محدوده منطقه آزاد اروند نیز که به درخواست شهرداری ها به این کارگروه ارجاع داده شده بود، مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: تعداد دیگری از دستورکارها نیز به دلیل نیاز به بررسی های بیشتر، تکمیل مدارک و کمبود وقت به کارگروه آتی موکول شد.

خروج از نسخه موبایل