بازدید وزیر کشور از زیرساخت های اربعین در مرز شلمچه

اسکندر مومنی وزیر کشوردولت چهاردهم با حضور در گذرگاه مرزی شلمچه از زیرساخت ها و نحوه خدمات رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، وزیر کشور در این بازدید که با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی انجام شد؛ ضمن دیدار با دست اندرکاران و موکب داران استان‌های مختلف کشور از اقدامات و خدمات صورت گرفته در مسیر زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه قدردانی کرد و گفت: امکانات موجود و اقدامات صورت گرفته در این مرز نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشته و بسیار محسوس است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه همه دستگاه های اجرایی پای کار هستند و به زوار خدمت می کنند، افزود: علیرغم گرمای بسیار زیاد استقبال خوبی از سوی مردم شکل گرفته و عشق و شور حسینی در این مرزموج می زند.

مومنی تصریح کرد: با اقدامات انجام گرفته، شرایط عمومی پارکینک ها، زیرساخت ها و خدمات رسانی نسبت به سال های قبل بهتر و خروج از مرز روان تر گشته و ایستایی مردم در گیت ها کم تر شده است.

وزیرکشورانضباط وامنیت ایجاد شده در مرز را مرهون لطف خداوند ،عنایات امام حسین(ع) و تلاش و زحمات شبانه روزی امنیت آفرینان دانست و اذعان داشت: جای تقدیر و تشکر از کسانی که به زوار خدمت می کنند دارد و خداقوت به آنها می گویم و سلام رئیس جمهور را به همه دست اندرکاران و زائرین ابلاغ می نمایم.

خروج از نسخه موبایل