مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته کار و کارگر برگزار شد

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته کار کارگر میان پرسنل این نهاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «حمید بحرینی» مدیر منابع انسانی این سازمان ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر به قشر کاربردی و راهبردی اقتصاد کشور، بر لزوم ایجاد نشاط در این حوزه تاکید و توسعه ورزش را میان پرسنل یکی از ارکان شادابی در محیط کار قلمداد کرد و گفت: یک دوره رقابت‌های ورزشی در رشته‌های فوتبال دستی، تنیس روی میز و بازی‌های رایانه‌ای در دو بخش آقایان و بانوان میان پرسنل کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات طی سه روز به‌طول انجامید، افزود: در رشته تیمی رشته فوتبال دستی بانوان، خانم‌ها الهام بنی‌سعید و رقیه جعفری، ندا عرفاوی صفاری و ایران ناصری مجد، کبری نریمانی و نسرین ذبیحی سامانی به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به‌خود اختصاص دادند. همچنین در بخش آقایان، یاسر بهمنی وخالد اسمی زاده، محمد انصاری و ابراهیم سعیدی، سیدعدنان موسوی نیا و مهدی نظری رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد تصریح کرد: در رشته‌ تنیس روی میز آقایان مجاهد حسن پور، محمد بدری و سعید نظامی مقام اول تا سوم این مسابقات را حائز شدند.
بحرینی یادآور شد: در رشته بازی‌های رایانه‌ای (FIFA) آقایان احمد قاسمی زاده، محمد انصاری، یاسر بهمنی به مقام اول تا سوم دست یافتند و در بازی یارانه‌ای (PS) آقایان ابراهیم غارتی، حسین حاوی و ابراهیم شریفی به ترتیب موفق به اخذ مقام اول تا سوم مسابقات شدند.
پایان‌ پیام/

خروج از نسخه موبایل