پیام دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

《محمدرضا اسکندری》رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، طی پیامی از تمامی آحاد مردم شهرهای آبادان و خرمشهر جهت شرکت در راهپیمایی باشکوه روز شنبه ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ متن پیام بدین شرح است:

رسالت انقلاب شکوهمند اسلامی ملت شریف ایران، دستاورد شگفتی بود که مرهون خودباوری ملتی با ایمان به رهبری مردی از تبار آفتاب است.

مرزداران غیور و مردم شریف دیار اروند، بار دیگر با حضور گسترده در صف راه‌پیمایان جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تمامی امکانات و توان خود در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، با نیروی ایمان، عمل به اخلاق و برگزیدن فضائل انسانی، حافظ استقلال ملی بوده و از آزادی‌های مشروع، به حق و قانونی همه مردم به دور از هرگونه تبعیض و در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری خواهند کرد.

بنده و همکارانم در نهاد حاکمیتی منطقه آزاد اروند، در چهل و چهارمین سالگشت این پیروزی بزرگ، به مردم شریف اروند این نوید را می‌دهیم که با احترام به حقوق فردی و جمعی، ضوابط را جایگزین روابط نموده و تعامل و گفتگوی هم‌افزا را به عنوان راهبردی اساسی برای دستیابی به تفاهم اجتماعی، ترویج فرهنگی و اعتلای عمرانی نهادینه ساخته و اطمینان داریم که علیرغم کاستی‌ها و نیاز‌های فراوان این منطقه در همه حیطه‌ها، رشد، بالندگی و تحول را برای شهروندان شریف اروندنشین به ارمغان آوریم.

در سالگرد این رویداد مهم و این حماسه بی‌بدیل، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار فقید و رهروان شهید این راه، و بیعت مجدد با رهبر عالی‌قدر امت اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی(، با حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، برپاسداشت ارزش‌های برخاسته از آموزه‌های دینی و هویت ملی‌مان تأکید می‌ورزیم و مهر تایید می‌کوبیم.

محمدرضا اسکندری

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

خروج از نسخه موبایل