راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و پشتیبانی آنلاین سامانه های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند؛ گفت: خدمات پشتیبانی سامانه های مناطق آزاد از طریق سیستم تیکتینگ تحت وب و دانش بنیان انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی نژادمزارع افزود: در راستای افزایش سطح رضایت کاربران سامانه های صنعت گران (سیفام)، سامانه جامع انبارهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سامانه ثبت شرکت در مناطق آزاد و سامانه گمرکی از این پس خدمات پشتیبانی به منظور رفع مشکلات احتمالی از طریق سامانه تیکتینگ به آدرس https://ticketing.freezones.ir انجام می شود.

وی تصریح کرد: نرم افزار تیکتینگ (Ticketing) مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، نقش بسزایی را در مدیریت ، مستند سازی و تسریع در مکاتبات بین کاربران و مدیران سامانه ها و نیز در ارتباط آنها با مشتریان ایفا می کنند.

نژاد مزارع خاطر نشان کرد: امکان استفاده از این سامانه از طریق هر نوع دستگاهی مانند کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ، تبلت و موبایل وجود دارد.

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند؛ افزود: کاربران به منظور استفاده از این سامانه ضمن مراجعه به آدرس https://ticketing.freezones.ir لازم است نسبت به ایجاد حساب کاربری به عنوان مشتری اقدام نمایند و مشکلات مرتبط را از همین طریق ارسال و پیگیری نمایند.

دسترسی به نرم افزار (سامانه)

نظرات بسته شده است.