انتصاب سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از انتصاب سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان اروند، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت‌الاسلام «هادی زرشناس» معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان، بیان کرد: طی مراسمی به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند، «زهرا مرادی‌اندیش» به‌عنوان سرپرست مرکز دخترانه دانشگاه فرهنگیان اروند، منصوب و از زحمات مدیر پیشین این دانشگاه قدردانی شد.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان دخترانه مرکز اروند در بهمن ماه ۱۳۹۷ با حمایت‌های بی‌شائبه سازمان منطقه آزاد اروند در مقطع کارشناسی پیوسته و در رشته‌های آموزش ابتدایی و آموزش تربیت بدنی فعالیت خود را از سر گرفت.

زرشناس تصریح کرد: اولین دوره دانش‌آموختگان این مرکز در تیرماه ۱۴۰۱ فارغ التحصیل و به بدنه آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند، شهرهای خوزستان و سایر استان‌ها پیوستند.

فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان توسط وزارت آموزش و پرورش به‌طور کامل بورسیه شده و از ابتدای تحصیل در دانشگاه، تامین خوابگاه و غذا کاملا رایگان وبه عنوان یک معلم رسمی مشمول تمام حقوق و مزایای معلمی می باشند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیران سازمان منطقه آزاد اروند و همه مسئولان منطقه‌ای، استانی و کشوری که به فرآیند تأسیس و ادامه فعالیت علمی، آموزشی، پژوهشی و قهرمانی‌های ورزشی این مرگز دانشگاهی و ایجاد این ظرفیت ارزشمند توسعه سرمایه اجتماعی و اشتغال جوانان علاقمند به معلمی، یاری و حمایت‌گر بودند، یادآور شد: در این دانشگاه دانشجویان در رشته‌های مشاوره، آموزش ابتدایی و ادبیات عرب مشغول به تحصیل هستند. در حال حاضر بالغ بر ۲۶۰ دانشجو در این مرکز آموزش عالی مشغول فراگیری هستند و ۶۸ ورودی جدید نیز به این تعداد افزون گشته است.

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل