برگزاری مسابقات چندجانبه فوتسال گرامیداشت شکست حصر آبادان

به مناسبت گرامیداشت سالروز شکست غرورآفرین حصر آبادان، یک دوره مسابقات فوتسال چند جانبه با شرکت پرسنل ادارات تابعه سازمان منطقه آزاد اروند برگزار و با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد، “علی خانی” معاون توسعه مدیریت این سازمان، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، بیان کرد: به‌مناسبت فراسیدن پنجم مهرماه، سالروز شکست حصر آبادان، یک‌دوره مسابقات فوتسال چندجانبه میان پرسنل ادارات تابعه سازمان منطقه آزاد اروند برگزار و به مدت ۱۰ روز به انجام رسید.

وی افزود: در این مسابقات، تیم های اداره املاک و عمران، حراست، توسعه عمران اروند، شهدای شلمچه، شرکت توسعه اروند الف، شرکت توسعه اروند ب، با یکدیگر به رقابت پرداختند‌.

معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها، تیم توسعه عمران اروند به مقام قهرمانی دست یافت و شهدای شلمچه بر سکوی دوم ایستاد.

خانی ضمن پاسداشت رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی به‌خصوص در نبرد سهمیگن عملیات ثامن‌الائمه که منجر به شکست حصر آبادان شد، یادآور شد: این رقابت‌ها، به منظور حفظ شادابی و آمادگی جسمانی میان پرسنل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار و امید است که در مناسبت‌های پیش‌رو نیز در سایر رشته‌ها و برای تمامی پرسنل آقا و بانو این قبیل رویدادها تکرار شود.

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل