تبدیل وضعیت مشمولان قانون ایثارگری شاغل در سازمان منطقه آزاد اروند

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند از تبدیل وضعیت حدود 200 پرسنل مشمول ایثارگری شاغل در این سازمان تا پایان ماه جاری، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی خانی ضمن اعلام این خبر افزود: پیرو تصویب قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور؛ مشمولین ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اصلاحات بعدی آن که در دستگاه‌های اجرایی شاغل هستند به موجب بند «د» تبصره (۲۰) قانون، می بایست به استخدام رسمی دستگاه اجرایی تبدیل وضعیت یابند.

خانی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند پس از ابلاغ قانون توسط دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در کم ترین زمان فرایند استخدامی حدود ۲۰۰ نفر از پرسنل که مشمول طرح تبدیل وضعیت ایثارگری می شدند را در دست اقدام قرار داد و اکنون تشریفات استخدامی همه این افراد در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند دغدغه مندی کارکنان این سازمان طی سال های اخیر جهت اجرای قانون مذکور را حق مسلم آنها دانست و گفت: خرسند هستیم که امروز میزبان ۹ نفر از کارکنان شریف این سازمان از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس بودیم و به پاس خدمات و صبوری این عزیزان و به جهت تکریم و گرامیداشت یاد و نام شهدا و ایثارگران بعنوان اولین گروه از مشمولان، تبدیل وضعیت و قراردادهای آنها تقدیمشان شد.

خانی خاطرنشان کرد: حدود ۲۰۰ نفر مشمول ایثارگری در منطقه آزاد اروند مشغول به کار هستند که برنامه ریزی به گونه ای است که تا پایان ماه قرارداهای همه آنها امضا و تبدیل وضعیت شان انجام شود.

لازم به ذکر است، از سال ۱۴۰۲ موضوع تبدیل وضعیت ۹۷۷ نفر از ایثارگران شاغل در سازمان‌های مناطق آزاد کشور در دستورکار دبیرخانه شورایعالی قرار گرفت که در حال طی کردن مراحل اداری و گزینشی خود قرار داشت.

خروج از نسخه موبایل